Hjalle o Matilda skulle gifta sig...

Hjalle o Matilda skulle gifta sig. Jag hade köpt bröllopspresenten till dem, från oss alla. De skulle få en cykel. Jag hade köpt den och var inne i en blomsterhandel och kollade på blommor, då Hjalle o Matilda plötsligt kom in i blomsterhandeln. Jobbigt! Hur skulle jag dölja cykeln, deras bröllopspresent..? Jag hejade snabbt på dem, tog cykeln, låtsades som ingeting och lämnade butiken. Insåg att de inte fattade att cykeln va till dem. Gick från stan över parkbron, då det plötsligt kom en drakflygare och störtade in i en björk intill älven. Jag försökte hjälpa stackarn som hade fastnat i björken...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha, du är inte dum i dina drömmar:)

2009-02-20 @ 15:00:14
URL: http://matildarodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0