Sofies drömvärld

Hej!

Jag har bestämt mig för att börja skriva ner mina drömmar. Jag drömmer väldigt mycket när jag sover och kommer oftast ihåg mina drömmar ganska bra, vilket är riktigt roligt! Jag kommer från och med idag skriva ner allt jag kommer ihåg av mina drömmar. Eftersom att drömmar kan vara himla röriga och hoppa i tid och rum finns det en stor risk att även denna blogg kommer bli rörig, men jag ska försöka beskriva dem så tydligt som möjligt. Jag har även bestämt att jag ska namnge alla personer jag drömmer, vilket betyder att om jag drömmer om min bästa vän Linda så skriver jag det eller om jag t.ex. drömmer om en kändis typ Elvis kommer jag skriva hans namn. Detta betyder att absolut vem som helst kan nämnas i min drömblogg, man vet ju aldrig vem man kommer att drömma om...

Hoppas Ni får en rolig läsning!
Kram

Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0