Julia och Matilda gravida...

Natten mot den 27/4

Jag och Boas var i Skelleftehamn och hälsade på. Vi hade inte sett Hjalle och Matilda på länge och när vi såg Matilda visade det sig att hon var gravid. Riktigt stor. Hon skulle tydligen få tvillingar. Alla var jätteglada för deras skull! Men Matilda klagade på att hon hade ont i ryggen.... och Hjalle satt och käkade chips hela tiden :) Sedan kom Boas och viskade till mig att även Julia var gravid, men att det int var officiellt än....så jag fick inte säga det till någon. Boas tyckte det var tråkigt att båda hans syskon skulle ha barn och inte han... Därför ville han sätta igång att tillverka barn på störten. Så han slängde ner mig i sängen och slet av mig mina kläder och sina egna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0