Julia fick ett stort barn...

Natten mot den 15/4

Julia hade fått en son, det var mycket folk på plats för att fira. Men ingen av gästerna reagerade på att barnet var himla stort för att vara alldeles nyfött. Han var lika stor som en 1-åring. Han kunde stå upp om han fick hålla i sig också kunde han även prata litegrann. Det serverades fika i mängder (som vanligt) Plötslitg kom nån på att Julia o Samuel måste ju sätta upp en grind för trappan så inte barnet kryper dit och ramlar ner för trappan? Efter ett tag kom även Malin o Falle dit med sitt nyfödda barn som var i normal storlek?..

Samma natt drömde jag?

Jag var hemma på Ekgränd. Någon jagade mig bara för att jag var mörkhyad (???). Jag sprang in i huset för att gömma mig. Mamma och Marie var med och gjorde allt för att skydda mig. Jag var livrädd för att ?dom? skulle få tag i mig. Så jag sprang upp till mitt barndomsrum och där var Linda. Linda berättade att hon hade hört att två tjejer kan ha sex med varann, men hon förstod inte hur det funkade så hon frågade om jag visste. Jag var stressad och rädd och ignorerade Lindas fråga och jag lämnade rummet med andan i halsen?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0