Gravid i rymdraket...

Var på Ekgränd i Fränsta. En man skulle göra en studie på gravida. Han var typ proffessor eller nått...Han menade att om man är gravid i rymden så är man inte gravid i 9 månader, som man är här på jorden... Han menade att tiden är annan i rymden och fostret borde utveclas snabbare. Därför ville han skicka iväg mig och två andra tjejer i en rymdraket också skulle vi vara i rymden tills det var dax att föda (nej, jag är inte gravid! men i drömmen var jag det) Jag och de två andra tjejerna klev in i rymdraketen, som stod på vändplatsen på Ekgränd. Mannen stängde dörren bakom oss och skickade i väg oss ut i rymden. Vi hade ett ganska litet utrymme att vara på, men vi hade ganska trevligt. Snackade och spelade spel. Efter 12 timmar i rymden landade vi på Ekgränd igen. Vi gick ur raketen, men ingen av oss hade fått större magar. Mannen som skickade iväg oss menade att nått hade blivit fel, eftersom inte fostren hade växt. Därför skickade han in oss i en ny raket som var lite mindre än den förra. I den här fanns det ingen toalett, vilket gjorde mig lite stressad eftersom jag alltid måste ha en toa i närheten. Mannen sa att vi bara behövde vara i rymden 45 minuter och att jag borde kunna hålla mig under den tiden. Vi fick även en blankett som vi skulle fylla i under resan. Blev himla stressad när jag kom på att jag glömt min penna...men jag tänkte att någon av de andra tjejrna har säkert en penna jag kan låna. Vi åkte upp i rymden igen och jag skulle börja fylla i blanketten, då det visade sig att de andra två tjerna int heller hade nån penna. Som tur var hittade jag en hög med pennor i raketen så jag kunde fylla i blanketten. Efter 45 minuter landade vi på busstationen i Fränsta....

Där var det massa Fränstabor, gamla klasskompisar som AKO, Lee, Jessica... Jag pratade lite med Lee. Hon sa att hon var på väg hem för hon skulle sjunga Singstar sedan skulle hon eventuellt gå på Takidas turnéavslutningsfest...Pratde även lite med AKO som oxå skulle dit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0