Filminspelning eller...?

Jag och Lisa stog och blädrade i dessertböcker. Hon ville visa vilken efterrätt som var hennes favorit. Hon hittade den inte i boken, men jag hittade min favorit. KLADDKAKAN! Plötsligt hade vi förflyttat oss till USA, där man kunde köpa Donuts, tårtbitar, bullar, Muffins OSV i gatustånd (ungefär som vi kan köpa korv från korvvagnar i stan) Så människor sprang omkring med tårtbitar i nävarna och käkade... Jag var dock inte så sugen på go´saker så jag köpte en LOKA och Lisa köpte en Zingo. Sedan händer det konstiga... Jag blir en åskådare och ser och hör att det springer omkring människor och söker en viss person. Den här personen är alltså jagad av både personer som vill skada henne och folk som vill skydda henne. Men ingen vet var hon är....förutom Lisa. Då kommer det plötsigt en stor lastbil och kör över Lisa. Och då finns det alltså ingen som vet vart den jagade personen finns. Jag står ser på när en massa människor springer runt och letar...kändes lite som jag stog och tittade på en filminspelning.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0