Farliga Oompa Loompier

Natten mot 18/4
Jag var i USA. Var på ett fjäll och åkte slalom, men det var int så lätt. Gräset hade börjat komma fram ganska mycket och den snön som fanns smälte fort. Vi kunde helt enkelt inte följa skyltarna, utan för att ta sig ner var man tvungen att åka där det faktiskt fanns lite snö...
Hamnade sedan i Miami. Vi gick på stranden , jag knäppte kort på vågorna, det var solnedgång. Helt underbart. Sedan gick Caroline och jag inne i stan. Vi gick in på en restaurang där det satt några snygga killar. Vi bestämde oss för att flirta lite med dem....genom att ge dem likadana glas som vi drack drinkar i. V
i gick vidare, förbi en skog. Skogen var typ magisk. Den var i en dalgång och vi stod en bit upp, på höjden och tittade ner över skogen. Skogen var fylld av konstiga djur och människor och ut av Oompa Loompier. Vissa av Ompa Lompierna var snälla, andra var jättefarliga. Några turister som hade varit där förrut sa till oss att det är farligt att vara här. Om de farliga Oompa Loompierna ser oss kan det bli jobbigt. Carro och jag började därför att springa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0