Dax för bröllop!

Jag och hela min släkt var i Skellefteå (på kyrkholmen), det var sommar och alla skulle hjälpa till att planera mitt bröllop. Det var dagen innan jag skulle gifta mig och det fanns massor att göra. Vi skulle hitta en lokal. Vissa av mina släktingar tyckte att jag skulle gifta mig utomhus på gräset och andra tyckte inne i en kyrka. Alla skulle hjälpa mig att hitta en klänning och två av mina kusiner hjälpte mig att plocka fram sminket jag skulle ha.... Jag åkte in till stan där jag sprang på Elli och Johanna. Elli hade tränat rejält och ville visa sina stora muskler...Sedan berättade jag att jag och Boas skulle flytta till Skeå, men att vi inte hade någon bostad än. Elli och Johanna skulle hålla utkik efter bostad och höra av sig om de såg någon ledig....Tillbaka till kyrkholmen...kyrktornet hade rasat vilket betydde att inga kyrkklockor kunde ringa...stor besvikelse över det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0