Ansvarig i Wåffelbruket på Gröna Lund...

Natten mot den 28/4

Jag arbetade på H&M och praktiserade på ett dagis samtidigt. Jag sprang mella dessa två arbeten hela tiden... Efter ett tag stog jag även att gräddade våfflor i en lite liten kiosk intill dagiset. Det ösregnade ute och jag var på dåligt humör...Jag var så less att arbeta på dagiset och på H&M...Plötsligt stog jag i Wåffelbruket på Gröna Lund. Solen sken och jag blev på bra humör igen. Kollegan jag jobbade med i wåfflan skulle göra smet, men visste inte hur man gjorde... Jag, som har blandat smet såååå många gånger visade hur man gör den bästa smeten. "Minska vattnet och häll i mer olja istället" - Blir såååå goda våfflor då... Gu vad jag trivdes i Wåffelbruket och på Gröna Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0